zondag 17 mei 2015

TMI Tag! (Too Much Information)

Vragenlijst:


1. Wat draag je?
Kai: Een donker shirtje met een highwasted broek en een armband.
Kimberley: Mijn pyjama, lekker comfortabel.
2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Kai: Nee
Kimberley: Nee
3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Kai: Nee
Kimberley: Nee
4. Hoe lang ben je?
Kai: Ik ben niet zo heel erg lang ik denk rond de 1.50.
Kimberley: 1.76
5. Hoeveel weeg je?
Kai: Weet ik niet ik denk 45
Kimberley: 48 kilo
6. Heb je tattoo’s?
Kai: Nee
Kimberley: Nee, en dat wil ik ook nooit.
7. Heb je piercings?
Kai: Nee
Kimberley: Nee, en dat wil ik ook nooit haha.
8. OTP?

Kai: Wat?
Kimberley: Idk
9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Kai: (film) Hazel en Augustus van The fault in our stars
Kimberley: Ik weet niet meer hoe ze weten, maar dat jongen en dat meisje in de film Razen

10. Wat is je favoriete serie?
Kai: Glee & Pretty Little Liars
Kimberley: Pretty Little Liars
11. Wat is je favoriete band?
Kai: The Script en Imagine Dragons
Kimberley: Heb ik niet
12. Wat mis je?
Kai: Niks
Kimberley: Dat ik los haar kan dragen, maar dat past niet bij mijn gezicht.
13. Wat is je favoriete liedje?
Kai: Macklemore - White walls & James Bay - Hold back the river
Kimberley: Bang Bang - Ariana Grande, Jessie J - Nicki Minaj
14. Hoe oud ben je?
Kai: 12 maar op 9 juni word ik 13 bijna dus haha
Kimberley: 12, 31 mei word ik 13
15. Wat is je sterrenbeeld?
Kai: Tweeling
Kimberley: Tweeling
16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner
Kai; Dat hij aardig is en knap
Kimberley: Dat hij knap is en dat hij humor heeft
17. Wat is je favoriete quote?
Kai: Don't worry be happy!
Kimberley: Dear insecure girls everywhere, you're not ugly, society is. Sincerely, The truth.
18. Wat is je favoriete acteur?
Kai: Veel
Kimberley: Niemand
19. Wat is je favoriete kleur?
Kai: Geel 
Kimberley: Roze
20. Harde muziek of zachte muziek?
Kai: Allebij
Kimberley: Harde
21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Kai: Kamer
Kimberley: Kelder
22. Hoe lang douche je?
Kai: 30 minuten zoiets
Kimberley: 15 minuten
23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Kai: 15 minuten
Kimberley: 10 minuten
24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Kai: Nee
Kimberley: Nee
25. Wat is een turn-on?
Kai: een turn wat?
Kimberley: Weet ik niet
26. Wat vind je een afknapper?
Kai: Snurken
Kimberley: Snor/baard
27. Wat is de reden waarom je een Blog bent gestart?
Kai: Is leuk
Kimberley: Omdat het heel eg leuk is
28. Heb je angsten?
Kai: Ja, voor spinnen
Kimberley: Ja voor insecten 
29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Kai: The fault in our stars
Kimberley: Ik weet het niet meer
30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Kai: Me moeder hahahaha
Kimberley: Idk
31. Wat is de betekenis achter de naam van je Blognaam?
Kai: We zijn mode verslaafd dus haha
Kimberley: We houden van fashion en addicted betekend verslaafd
32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Kai: Hoe overleef ik de brugklas voor school (boekbespreking)
Kimberley: Verraad van Abigail Haas
33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Kai: Glee
Kimberley: Pretty Little Liars
34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Kai: Kimberley
Kimberley: Mama
35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Kai: Bff
Kimberley: Bff
36. Wat is je favoriete eten?
Kai: Pizza, Friet <3
Kimberley: Friet, worstenbroodje, koffiebroodje
37. Waar wil je nog graag naar toe?
Kai: Parijs, Londen.
Kimberley: Frankrijk, Griekenland, Parijs
38. De laatste plaats waar je was?
Kai: Nederland
Kimberley: Nederland
39. Heb je een crush?
Kai: Nope haha
Kimberley: Nee
40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Kai: Nooit haha alleen me moeder dan ofzo haha
Kimberley: Mijn moeder
41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Kai: Paar weken geleden
Kimberley: Gister
42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Kai: Die banaantjes van Haribo omg <3
Kimberley: Die aardbeitjes van Haribo
43. Welke instrumenten speel je?
Kai: Geen
Kimberley: Geen
44. Wat is je favoriete sieraad?
Kai: Armband
Kimberley: Ring
45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Kai: Korfbal
Kimberley: Korfbal
46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
Kai: One last time - Ariana Grande
Kimberley: Uptown Funk - Bruno Mars
47. Wat is je favoriete openingszin?
Kai: Val je op liefde op het eerste gezicht of moet ik nog een keer langs komen
Kimberley: Die rook boven je hoofd, is die van een sigaret of ben jij zo heet?
48. Heb je die openingzin wel eens gebruikt?
Kai: Haha nee
Kimberley: Nee
49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Kai: Gister 
Kimberley: Gister
50. Wie geef je de tag door?
Kai: Kimberley x
Kimberley: Iemand die dit leest

Liefs,
Kai en Kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen