vrijdag 19 juni 2015

5 Summer outfits!

Hoi, we hebben vandaag wat looks voor jullie die we leuk vinden. Veel plezier!

Outfit 1
Deze outfit is erg schattig, de kleur van het broekje komt terug met de ketting. En het jasje past er ook leuk bij. Ik vind het erg leuk gecombineerd. Dit vind ik iets voor de zomer of lente.

Outfit 2
Dit vind ik een leuke outfit voor in de winter, omdat het vestje echt iets is voor de winter. Ook vind ik de schoenen er leuk bij staan.

Outfit 3
Dit vind ik echt iets voor de lente, Ik vind het rokje echt super leuk! En de vlecht staat er ook wel leuk bij.

Outfit 4
Dit is echt iets voor de winter, de sjaal vind ik er leuk bij staan en het jasje. En de broek is ook wel leuk.

Outfit 5
Dit is echt een stoere outfit! Ik vind de vissengraat vlecht er leuk bij staan. Ik zou dit zelf nooit dragen ik vind dit persoonlijk iets te bloot.

Dit was het!
Liefs,
Kai & Kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten