donderdag 16 juli 2015

10 facts about me

Hoii!

Kai en ik plaatsen op deze blog eigenlijk bijna nooit non-beauty dingen, maar vandaag vinden wij dat wel eens leuk om dat te plaatsen.
In dit artikel vertel ik 10 feiten over mezelf (Kimberley). Ik hoop dat jullie dit interessant vinden!
Veel lees plezier!



10 feiten over mezelf (Kimberley)

1. Ik ben best wel verlegen
2. Als je een goede vriendin van me bent weet je dat ik ook soms best wel eens druk kan zijn
3. Ik zit op korfbal
4. Mijn niveau is gemengd theoretisch
5. Ik hou van bloggen
6. Ik ben verslaafd aan chocola (sinds kort)
7. Ik ben best wel veranderd qua uiterlijk
8. Ik hou ontzettend veel van shoppen
9. Ik draag nooit make-up naar school
10. Mijn favoriete seizoen is de zomer

Liefs,
Kai & Kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten