zaterdag 16 mei 2015

Review: Lippen balsems van allerlei merken

Hey!

Kai en ik hebben al heel lang geen artikel op onze blog geplaatst, terwijl we het wel heel leuk vinden, daarom hebben wij vandaag een artikel voor jullie!
Ik ga jullie een review laten zien van mijn lippen balsems.

Als eerste zien jullie de 3 nivea lippen balsems en die vind ik zelf heel erg fijn, want die blijven lang op je lippen zitten en daar worden je lippen juist niet droog, want bij sommige lippen balsems is dat wel het geval. Deze koop je bij de Kruidvat.
Naast de 3 nivea lippen balsems zie je een labello en die is heel erg neutraal en die reinigt je lippen zodat ze weer zacht aanvoelen. Hij ruikt naar kamille. Deze koop je bij de Kruidvat.
Daarnaast zie je een roze lippen balsem en die ruikt naar bloemetjes, echt heerlijk! Maar wel een nadeel is dat er glitter op zit en dat vind ik zelf niet zo mooi. Deze kun je kopen bij sommige supermarkten.
Op de foto zie je ook een roze en een blauwe vaseline en die heb ik gekregen dus ik weet niet waar je die kunt kopen, maar ze zijn wel zacht en zorgend voor je huid.
Die Paul Frank lippen balsem ruikt naar chocolade en dat is echt super heerlijk, want hij is puur voor je lippen dus hij werk verzorgend. Die koop je bij de Kruidvat
De laatste lippen balsem is die van The Body Shop en die is echt mijn favoriet! Ik ben er super blij mee, hij is zacht voor je lippen en het ruikt naar echte chocolade echt helemaal perfect dus!

Liefs,
Kai en Kimberley


Geen opmerkingen:

Een reactie posten