donderdag 18 juni 2015

Een weeffout in onze sterren (boek)

Heeyy!
Vandaag hebben we het niet over fashion of beauty, maar over een boek. Ik heb dit boek al heel lang liggen, maar nog nooit heb ik er in gelezen ik ben nu op de helft en ik vind het een interessant boek. Het boek heet officieel "The fault in our stars" maar ik heb de Nederlandse versie van dit boek. Deze heet in het Nederlands een weeffout in onze sterren.
De meeste mensen kennen dit boek wel, maar toch wou ik er een artikel over schrijven, omdat ik het leuk vond om een keer over wat anders te schrijven.
De samenvatting van het boek:
"Hazel werd drie jaar geleden opgegeven, maar een nieuw medicijn rekt haar leven voor nog onbepaalde tijd. Augustus, Gus, heeft kanker overleeft te koste van een been. Vanaf het moment dat Hazel en Gus elkaar ontmoeten, lijkt er geen ontsnappen aan de zinderende aantrekkingskracht. Maar hazel wilt niemands tijdbom zijn. De zoektocht naar de mysterieuze schrijver van hun lievlingsboek, Een vorstelijke beproeving, leidt hen naar Amsterdam. Daar neemt hun leven een wending die ze zich niet hadden kunnen indenken."
Mijn mening over het boek:

Tot nu toe vind ik het een hartverschreurend en spannend boek. Ik heb gelijk al zin om verder te lezen :)
Liefs,
Kai en Kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten