zondag 14 juni 2015

The Body Shop shoplog

Heyy meiden,
Vandaag laat ik jullie mijn aankopen zien van The Body Shop! Het zijn maar 2 producten, maar toch hoop ik dat jullie het leuk vinden.
Als eerste kwam ik de winkel binnen, en toen rook ik aan alle body butters die er waren, ik wou eerst gaan voor de nieuwe lijn Virgin Mojito, maar ik vond die niet zo lekker ruiken. Ik heb toen gekozen voor de Moringa body butter en die ruikt zo lekker naar bloemen. Ik had hier eerder reviews over gelezen, maar toen dacht ik dat ik die niet zo lekker zou vinden, maar hij ruikt super lekker!
Deze kostte 16,00
Lip Butter Mango
De lip butter die ik heb gekocht, is super voor de zomer want hij voed je lippen goed maar niet te erg, omdat je lippen in de zomer niet heel veel voeding nodig hebben. Deze deze rook heerlijk naar mango.
Deze kostte 5,00
Liefs,
Kai en Kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten